KALENDAR DOGAĐANJA Lipanj 2018.

4. lipnja u svijetu se obilježava Međunarodni dan djece žrtava nasilja. Nasilje često zna biti i prikriveno i događa se ne samo u obitelji, već i u školama i na dječjim igralištima. Nasilje nad djecom javlja se u različitim oblicima poput zanemarivanja djeteta,
fizičkog zlostavljanja, psihičkog nasilja, seksualnog iskorištavanja i nasilja putem interneta. Neosporno je da se nasilje nad djecom u većini slučajeva ne prepoznaje na vrijeme pa izostaje odgovarajuća reakcija nadležnih tijela, kako u dijelu podrške i pomoći djetetu tako i u dijelu utvrđivanja odgovornosti počinitelja prekršajnih i kaznenih djela.U javnosti se pridaje velika pažnja zločinima počinjenim nad djecom, a istovremeno se javnost treba više senzibilizirati na ono svakodnevno, prikriveno nasilje koje se događa u obitelji, na školskom igralištu ili na internetu.
Ovom tribinom želimo istaknuti kako mnoga djeca, kako u Republici Hrvatskoj tako i u svijetu, pate zbog različitih vidova zlostavljanja. Predavači će senzibilizirati širu javnost o nužnosti zaštite djece od nasilja i raznih oblika diskriminacije.

Predavači:
Doc. dr. sc. Joško Markić
Sabina Glasovac, prof.
Pedja Grbin, dipl.iur.
Ranko Ostojić, dipl.iur.

Ostalo - 07.06.

KOMUNIKACIJSKI LABARATORIJ

10:00 sati


KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ

Ostalo - 07.06.

USEFALL

10:00 sati


O pristupačnosti UNESCO-ovih lokaliteta za svakoga.

Grad Split

Tribine - 15.06.

ŽIVOT NOVO STVARANJE

19:00 sati


Udruga za promicanje duhovnih vrijednosti i radosti življenja

Javno predavanje: "ODGOVORNOST"

Vesna Prljić Čalušić

Izložbe - 19.06.

PREMIJERE 65

20:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 20.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 21.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 22.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 23.06.

PREMIJERE 65

17:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 25.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 26.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Vrijeme održavanja: Svaki posljednji utorak u mjesecu u 20.00, svaki mjesec osim srpnja i kolovoza.
   Opis programa: Program se bazira na ideji da jedna javnosti znana osoba, ne nužno vezana za filmsku djelatnost, publici predstavlja film po svom izboru. Izbor naslova, kao i izlaganje koje mu prethodi, temelji se na osobnoj priči vezanoj uz njega, i publici prezentira neku vrstu intimne filmske povijesti.
   Niz je načina na koji je medij filma uklopljen u nečiju privatnu biografiju, bilo kroz povezanost uz neki životni period, uspomenu na prve filmske fascinacije, izlaske i konverzacije s ljudima koji su mu/joj mnogo značili, kao nadahnuće za neki potez ili razmišljanje koji su se kasnije u životu pokazali značajnima. Takva se priča razvija kroz uvodno izlaganje, u kojem izbornik „otkriva“ film, izdvaja elemente koji su ga naveli da baš njega odabere, i povezuje te elemente sa vlastitim iskustvom i razmišljanjima. Publika je slobodna postavljati pitanja i nakon izlaganja i nakon pogledanog filma. Dijaloška forma se ohrabruje od strane organizatora i izbornika.
   Izbornik može biti bilo koja javnosti znana osoba, kako iz područja kulturnih djelatnosti, tako i politike, znanosti, sporta, gospodarstva... pod uvjetom da je filmofil i ima volje i sposobnosti da publici u formi slobodne (ne čitane) priče prenese svoja iskustva, ljubavi i znanja vezana uz temu večeri.
   Program je započeo u listopadu 2016., gostovanjem novinara i književnika Predraga Lucića, svima znanog kao jednog  od urednika Feral Tribunea, a manje poznatog kao filmofila i filmskog znalca.

Izložbe - 27.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 28.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.

 

Izložbe - 29.06.

PREMIJERE 65

8:00 sati


"Ljudsko je oko vidni organ koji prima najveći broj informacija. Pojavnosti iz vanjskog svijeta vidimo u njihovim dimenzijama i osobinama među kojima je i boja. Definira se kao osobina predmeta koju oko percipira kad je predmet izložen izvoru svjetla, koji može biti prirodan ili umjetan, ali je svakako neizostavan čimbenik boje. Ton, zasićenje i svjetlina atributi su kojima se boja opisuje. Ipak, promatrajući sliku, ponekad ćemo se upitati: Je li baš sve onako kako vidimo? Mane, ili pak prednosti, oka stvorit će neke neželjene efekte, ali time pridonijeti zanimljivosti i uzbudljivosti promatranja.

Zbijeni geometrijski elementi, u ovom slučaju linije, čine formu radova. Boje subtraktivnog spektra – magenta, plava i žuta te „crna“ kao produkt miješanja spomenutih – omogućile su postizanje univerzalnosti. Međusobnim preklapanjem linija boja izazvan je, često nepoželjan, Moire uzorak. Autor je u radu sintetizirao elemente minimalizma i op-arta čiji su umjetnici na njega imali snažan utjecaj. Od minimalista nasljeđuje mehaničku čistinu eliminiranjem osobne geste ruke i metodičnu uporabu boje, koja je ograničena na bazično. Op-artisti potakli su ga na konstruiranje same forme rada, koja po svojoj geometričnosti provocira oko promatrača preispitujući stvarnost koja se vidi. „Istraživanje boje“ autorov je glavni izazov kojim razotkriva njezina fizička svojstva – sposobnost subtraktiranja valnih duljina svjetla. Na početku se postavio zadatak pronalaženja načina nanošenja boje na medij na kojem bi propuštala svjetlo. U ruci se, kao i svakom slikaru, ponajprije našao kist, kojim se postigao donekle željeni efekt, no neurednost takvog procesa nije donijela zamišljeni cilj – čistina tona boje, nužna za rad kako bi se ostvarila jasna definicija boje i geometrije.

Radom i posvećivanjem pozornosti, autor nas uvodi u svoje okvire slikarstva spretno kombinirajući boju i formu. Dominantna geometrizacija slika učinila je percepciju koliko jasnom, toliko i zbunjujućom u kojoj se rađa Moire uzorak. Igrajući se miješanjem boja, izazvana je provokacija promatračevog oka koje se zaustavlja i temeljitije promatra sliku. Obraćamo li pozornost samo na ono što je oku „neugodno“ vidjeti, na neželjene efekte? Kojim se epitetima služiti pri opisivanju hipnotičkog rezultata ovako pomnog „istraživanja boje“ i temeljitog rada? Svakako, kombiniranje i preklapanje linija vodi apstrakciji te raznolikom tumačenju i analizi."                                                                                                           Laura Kujundžić

Božo Balov je rođen 19.5.1995 u Splitu. 2014. godine završava Preddiplomski studij slikarstva završava 2014. godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi izv. prof. Deana Jokanovića Toumina. Na istoj instituciji trenutačno polazi prvu godinu diplomskog studija slikarstva u klasi red. profesora Viktora Popopvića. Sudjelovao je na nekoliko skupnih izložbi.