Tim

ODJEL UPRAVNIH, OPĆIH I ZAJEDNIČKIH POSLOVA

Ravnateljica: Danijela Ćukušić
d.cukusic@zlatnavrata.hr

Voditeljica projekata: Snježana Lisičić
s.lisicic@zlatnavrata.hr

Voditeljica marketinga i andragoška djelatnica: Elza Topić
e.topic@zlatnavrata.hr

Administrativna tajnica i referentica uredskog poslovanja: Ljiljana Karoglan
lj.karoglan@zlatnavrata.hr

Spremačica-domaćica: Nediljka Vetma
n.vetma@zlatnavrata.hr

Recepcionerka (info-pult): Anđa Milić
a.milic@zlatnavrata.hr

 

ODJEL ZA OBRAZOVANJE

Voditeljica obrazovanja i andragoška djelatnica: Helena Petrinović
h.petrinovic@zlatnavrata.hr

Organizatorica osnovnoškolskog obrazovanja odraslih i andragoška djelatnica: Marta Radoš
m.rados@zlatnavrata.hr

ODJEL ZA KULTURU

Voditeljica odjela za kulturu: Tamara Visković
t.viskovic@zlatnavrata.hr

Voditelj kinoteke: Vlado Ercegović
v.ercegovic@zlatnavrata.hr

Kinooperater i referent zaštite od požara: Danijel Tadin
d.tadin@zlatnavrata.hr

 

UPRAVNO VIJEĆE

Kristina Nuić Prka, predsjednica

Ante Ribičić, član

Josip Bauk, član

Marta Radoš, član

Tamara Visković, član

ŠKOLSKA KINOTEKA

KALENDAR DOGAĐANJA

IZDVOJENO

"AKTIVIRAJ SE I KRENI!"

Centru za kulturu i cjeloživotno obrazovanje Zlatna vrata i partneru Udruzi MI odobreno je financiranje projekta “Aktiviraj se i kreni! Razvoj programa za aktivno uključivanje i povećanje zapošljivosti mladih i starijih osoba na području UAS-a” u iznosu prihvatljivih troškova 2.375.778,00 HRK...

JAVNA NABAVA - SPECIJALISTIČKI PROGRAM

Specijalistički program javne nabave održavat će se od 22. do 26. ožujka 2021. godine (50 n/s) svaki dan u periodu od 9.00 sati do 17.00 sati. Prijave do 19. ožujka 2021.

JAVNA NABAVA - USAVRŠAVANJE

Jednodnevni seminari programa usavršavanja javne nabave održat će se 15. i 16. travnja 2021. u Centru Zlatna vrata.
15.04.2021. - Najčešće pogreške u provedbi postupaka javne nabave
16. 04.2021. - Dokumentacija o nabavi za naručitelje i ponuditelje