INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE
Po završetku programa polaznik će:
1. razlikovati specifičnosti kanala digitalnog marketinga
2. odrediti pravilnu društvenu mrežu ovisno o proizvodu i/ili usluzi
3. pripremiti ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti
4. izraditi oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga
5. pratiti učinak oglašavanja
6. stvoriti uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge
7. pisano i usmeno komunicirati slijedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji
8. voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije
9. samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija
Isprava po završetku programa: Uvjerenje o osposobljenosti za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje
Upis u e-knjižicu: da
Mjesto izvođenja: Centar za kulturu i cjeloživotno obrazovanje, Dioklecijanova 7
Trajanje (nastavnih sati): 225
Uvjeti za upis: kvalifikacija 4.2. (četverogodišnja srednja škola)
Dokumenti potrebni za upis: rodni list, svjedodžba i domovnica, ispunjena upisnica s ugovorom
Oblik izvođenja nastave: redoviti i konzultativno-instruktivni
Voditelj programa: Helena Petrinović,prof.
Preuzmite prijavnicu
Moduli:
Marketinška komunikacija u online poslovanju
Internetska marketinška kampanja u svrhu promocije i brendiranja