21. SPLIT FILM FESTIVAL - KZV6

Splitski filmski festival / Međunarodni festival novog filma

17.00 POMUTNJE / CONFUSIONS, 2016. Lana Kosovac, 72 min. HR
   Mladi glumci u predstavi, premijera u New Yorku, rad s poznatim redateljem na iznimno zahtjevnoj predstavi. Neiskusna filmska ekipa prati višemjesečne pripreme za predstavu, a istovremeno, kako se suočava s kreativnim i produkcijskim pomutnjama, sama postaje protagonistima. Obje ekipe doživjet će pritiske i velika očekivanja u prvim koracima svojeg budućeg profesionalnog života. Film koji je počeo kao ‘making of’ razvio se u kreativni autorski dokumentarac.

19.00 KONKURENCIJA KRATKI / COMPETITIVE SHORTS - PROGRAM 6 (75 min.)
   TRIAL & ERROR, 2016. Antje Heyn, 5,5 min. DE
Film o izgubljenom dugmetu na košulji, tetama opsjednutim perfekcionizmom, zaposlenim mačkama, preplašenim papigama i davno izgubljenom prijatelju.
   PROSTOR VRIJEME: PRELUDIJ / SPAZIO-TEMPO: PRELUDE, 2016. Roberto D'Alessandro, 5 min. FR/IT
Planinski krajolik kao da poigrava preplavljen kvantnim fluktuacijama informacija. Diskretna narav sustava za snimanje dijalektički komunicira s prividnim kontinuitetom stvarnosti, otkrivajući pejzaž koji stremi prema apstraktnom.
   ISKRA / VONK, 2015. Edgar Kapp & Kuba SzutkowskI, 8 min. NL
Dostavljač slastica blage naravi dolazi u garažu osornog mehaničara, tražeći priključak za punjenje mobitela. Međutim, dobiva više od toga.
   ZLATNI SAT / GULDKLOCKAN, 2015. Andreas Westerberg, 3 min. FI
Radnici u tvornici se teškim radom pomalo približavaju zlatnom satu koji se nazire na kraju. Tragikomična studija ljudskog postojanja.
   COPY COMPLETE, 2015. Maria Auerbach, 8,5 min. DE
Eksperimentalni film koji se bavi prikazom računala u filmu tijekom 70-ih, 80-ih i 90-ih godina prošlog stoljeća. Filmske sekvence u kojima se pojavljuju računala popraćene su računalnom zvučnom podlogom i izvornom filmskom glazbom, a zaslon je kolažno podijeljen, stvarajući novi narativ o fenomenu hakiranja s početka digitalnog doba.
   VIGIL, 2015. Rita Cruchinho Neves, 12 min. PT
Jednog dana se Vigil suočava sa svojom svakodnevnicom. Dovodi li ga njegov osobni razvoj do šireg prostora slobode, ili do tragične spoznaje da je tek mali dio veće cjeline?
   MORA BISERA / PERLENMEERE, Katrina Daschner, 9 min. AT
Meduze se skladnim pokretima kreću kroz vodu. Moruzgve se polagano njišu. Fragmentirani krupni kadrovi gole kože. Pukotine u gruboj stijeni. Slični po obliku, senzualni prikazi tijela se stapaju i montiraju u hibridno filmsko tijelo: tiho, prekrasno, erotično. Prikaz tijela daleko od društveno očekivanog, kao nova umjetnička kreacija – u filmu i kroz film.
   POSTCARDS FROM MANILA, 2015. Harry Lagoussis, 23 min. GR
Kratki esejistički film o spisateljskoj krizi i kreativnom procesu, složen od elemenata iz nekoliko nedovršenih projekata redatelja, snimanih tijekom razdoblja od gotovo dvadeset godina.

21.00 HAVARIE, 2016. Philip Scheffner, 93 min. DE
Scenarij: Philip Scheffner po romanu Merle Krögera
   Koordinate 37°28.6’N i 0°3.8’E označavaju lokaciju u Sredozemnom moru – 38 nautičkih milja od španjolskog lučkog grada Cartagena ili 100 nautičkih milja od alžirskog lučkog grada Oran – ovisno o perspektivi pripovjedača. Promatrajući more iz ove točke, cijeli svijet je samo voda, nebo i beskrajni obzor. ‘More mogućnosti’, ispunjeno nadom, strahom i snovima putnika.Dana 14. rujna 2012. u 14:56, javljajući ove koordinate, kruzer Adventure of the Seas šalje izvješće španjolskom Centru za spašavanje na moru da je primijećen čamac s 13 putnika, prepušten morskim strujama. Uspostavljen vizualni kontakt. 90 minuta. Mahanje. Čekanje. Zvučna podloga filma sastoji se od radio komunikacije između kruzera, lučke uprave u Cartageni, broda za spašavanje Salvamar Mimosa i helikoptera Helimer 211. Filmski prostor sužava se u jednu, nemontiranu sekvencu koja se proteže cijelim trajanjem filma. Riječ je o kratkom klipu s YouTube-a koji se iz današnje perspektive čini kao sama srž, sukus situacije na Mediteranu. U pojedinačnim kadrovima, čamac s 13 putnika postaje slika svakodnevnih vijesti u medijima. Prisiljeni smo gledati… Koreografija koja nastaje odražava prošlost, sadašnjost i budućnost putnika: Hoće li postati vidljiv novi mogući prostor kad se opet sretnu – u filmskom prostoru?

Festival je otvoren za sva nova, kreativna, osobna, eksperimentalna, radikalna, subverzivna ostvarenja (film, video i novi mediji) svih dužina i žanrova. Pozornost se poklanja radovima nastalim u otklonu od vladajućih kanona filmske i video produkcije, bilo da je riječ o tradicionalnoj filmskoj tehnici ili najnovijoj tehnologiji digitalne slike.

http://www.splitfilmfestival.hr/?lang=hr

ŠKOLSKA KINOTEKA

KALENDAR DOGAĐANJA